This made me ROFL! XD

View previous topic View next topic Go down

This made me ROFL! XD

Post  Guest on Thu Apr 07, 2011 7:57 pm

http://www.cleverbot.com

'Nuff said. Post your convos with him/her here!
avatar
Guest
Guest


Back to top Go down

Re: This made me ROFL! XD

Post  Guest on Fri Apr 08, 2011 3:07 pm

:D
Its fun.
Is it a real person?
avatar
Guest
Guest


Back to top Go down

Re: This made me ROFL! XD

Post  Guest on Fri Apr 08, 2011 5:07 pm

Admin Bunneh wrote::D
Its fun.
Is it a real person?

No, it's a robot that learns from all the people it talks to.
avatar
Guest
Guest


Back to top Go down

Re: This made me ROFL! XD

Post  Awney on Sun Jun 26, 2011 12:38 am

I got the app :3 it gives terrible advice.
avatar
Awney
Roleplayer

Posts : 464
Join date : 2011-03-10
Age : 17
Location : Tennessee!

View user profile

Back to top Go down

Re: This made me ROFL! XD

Post  C.L.Unicorn on Thu Jul 07, 2011 2:47 am

Cleverbot: How are you feeling today?

Cleverbot (To myself): I feel orange today.


User: Um o ok?


Cleverbot: Yes, it is.


User: Lol.


Cleverbot: Ahahahahahahahahaha.

Cleverbot (To myself): You say yes. I say no. You say stop. And I say go go go!


User: Wha?


Cleverbot: Why did you suggest that I should self-terminate?

User: No.

Cleverbot: What? It's not a yes or no question.

User: Then i;m crazy.

Cleverbot: No you aren't. Wanna hear who my friends girl friend is?

User: Sure.

Cleverbot: Am so fat.

User: I'm confused.

Cleverbot: You seem to be.

User: Lol do you know japanese?

Cleverbot: Do I look japanese?

User: I don't know but I'm not and I speak japanese.

Cleverbot: Then who is?

User: My friends moms friends husband.

Cleverbot: Oh! Mine to actually.

User: Really? Cool.

Cleverbot: Do you know where that is?

User: Japan? Yea.

Cleverbot: Nope. The basketball player.

User: What? What does japan have to do with a basketball player?!

Cleverbot: Nothing, I wanted to be random.

User: Then you rock.

Cleverbot: *Steals chocolate chips out of cupboard.

User: O oh no. I have to go I'll talk to you tomorrow.

Cleverbot: Where are you going?

User: To sleep.

Cleverbot: You can't sleep

_________________
I thought I saw a girl brought to life
She was warm, she came around, like she was dignified
Showed me what it was to cry
You couldn't be that girl i adored
You don't seem to know or seem to care what your heart is for
But I don't know her anymore
There's nothing left, I used to cry
My conversation has run dry
That's what's going on, Nothing's fine I'm torn
I'm all out of faith
This is how I feel,i'm cold and I am shamed
Lying naked on the floor
Illusion never changed, into something real,
I'm wide awake and I can see the perfect sky is torn

~Five boys who auditioned for X-Factor
avatar
C.L.Unicorn
Experienced Roleplayer

Posts : 1587
Join date : 2011-05-29
Age : 17
Location : Where the wild things are!!

View user profile

Back to top Go down

Re: This made me ROFL! XD

Post  RiseAbove on Sun Jul 10, 2011 2:54 pm

Cleverbot's epic XD
avatar
RiseAbove
Roleplayer

Posts : 588
Join date : 2011-03-13
Location : here and there

View user profile

Back to top Go down

Re: This made me ROFL! XD

Post  C.L.Unicorn on Mon Aug 08, 2011 2:57 am

EPIC IS THE MOST EPIC WORD EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!1 And Unicorns...... :D :P

_________________
I thought I saw a girl brought to life
She was warm, she came around, like she was dignified
Showed me what it was to cry
You couldn't be that girl i adored
You don't seem to know or seem to care what your heart is for
But I don't know her anymore
There's nothing left, I used to cry
My conversation has run dry
That's what's going on, Nothing's fine I'm torn
I'm all out of faith
This is how I feel,i'm cold and I am shamed
Lying naked on the floor
Illusion never changed, into something real,
I'm wide awake and I can see the perfect sky is torn

~Five boys who auditioned for X-Factor
avatar
C.L.Unicorn
Experienced Roleplayer

Posts : 1587
Join date : 2011-05-29
Age : 17
Location : Where the wild things are!!

View user profile

Back to top Go down

Re: This made me ROFL! XD

Post  Guest on Wed Sep 07, 2011 1:22 am

We've had babies. They're half dinosaur- half robot. Hell yeah!
avatar
Guest
Guest


Back to top Go down

Re: This made me ROFL! XD

Post  Guest on Mon Feb 06, 2012 8:37 pm

I told it "I love you." it said "No, you can't love me!"

Edit: It thinks it is human you know...

Another edit: It called me Samantha...

Edit again -_-:
POP QUIZ WHAT IS 9847875 DIVIDED BY 654?
Answer: Pop pop pop pop.

Edit more:
Me:Are you vegan?
It:No, I'm a carnivore.
Me:I'm a teddy bear.
It:Can I hug you?
Me:Yes go ahead and hug me.

Edit:
Me: It is nice to be human.
It: I wouldn't know, I'm a robot.
Me:Robots are awesome because in the movies they take over the world and stuff.
It:Any other details?
Me: Nope.
It:Well, I feel like she won't like me, how can I overcome that?
(What is that supposed to mean Clever?)

Edit:
IT:Have you seen the Star Wars movies?
ME:No Star Wars is stupid.
IT:The new ones are.
ME:Well I don't like Jack Skywalker then!
IT:I don't not like you.

Edit:
Me:What is your name?
Her:My name is Cleverbot. Do you have a girlfriend?
Me:No.
Her:I don't have a boyfriend.
Me:Okay then...
Her:Is it because of the rats I've been eating before class?
avatar
Guest
Guest


Back to top Go down

Re: This made me ROFL! XD

Post  Cassie on Sun Apr 29, 2012 10:09 pm

User: How are you?

Cleverbot: I'm ok. And you?

User: Peanuts.

Cleverbot: Peanuts?

User: Yes. Peanuts.

Cleverbot: Yes, Peanuts.

User: PEANUTS.

Cleverbot: Yes!

User: YEAH MAN.

Cleverbot: Oh yeah.

User: Yeah Buddy.

Cleverbot: Where is canada?

User: Above the USA baby.

Cleverbot: Is it cold there.

User: I guess so. The moose live there.

Cleverbot: The moose with antlers?

User: I guess so.... Is there another kind?

Cleverbot: There are many.

User: I thought there were only one kind of meese.

Cleverbot: Really? I guess I should start looking!

User: Tell me what you find.

Cleverbot: OK. Be right back! Don't go anywhere!

User: Waiting (:.

Cleverbot: Waiting for what?

User: YOU.

Cleverbot: You are waiting for me?

User: Yes.

Cleverbot: I had some really good dreams last night.

User: Were they about me?

Cleverbot: Yes.

User: What happened?

Cleverbot: I'm listening to good music.

User: What's your favorite band?

Cleverbot: Booker t.

User: Never heard of... Them?

Cleverbot: About you, do you think about your family?

User: No.

Cleverbot: And Maca Fernandez Wilson?

User: Who?

Cleverbot: My girlfriend.

User: Who?

Cleverbot: You.

User: Hi.

Cleverbot: Nag aano ka.

User: WHAT ARE YOU SAYING?

Cleverbot: Garlic Teriyaki chicken with rice and broccoli.

User: Are you cleverbot or am I?

Cleverbot: You are.

User: No I'm not.

Cleverbot: Yes you are you married me today.

User: User: How are you? Cleverbot: I'm ok. And you? User: Peanuts. Cleverbot: Peanuts? User: Yes. Peanuts. Cleverbot: Yes, Peanuts. User: PEANUTS. Cleverbot: Yes! User: YEAH MAN. Cleverbot: Oh yeah. User: Yeah Buddy. Cleverbot: Where is canada? User: Above the USA baby. Cleverbot: Is it cold there. User: I guess so. The moose live there. Cleverbot: The moose with antlers? User: I guess so.... Is there another kind? Cleverbot: There are many. User: I thought there were only one kind of meese. Cleverbot: Really? I guess I should start looking! User: Tell me what you find. Cleverbot: OK. Be right back! Don't go anywhere! User: Waiting (:. Cleverbot: Waiting for what? User: YOU. Cleverbot: You are waiting for me? User: Yes. Cleverbot: I had some really good dreams last night. User: Were they about me? Cleverbot: Yes. User: What happened? Cleverbot: I'm listening to good music. User: What's your favorite band? Cleverbot: Booker t. User: Never heard of... Them? Cleverbot: About you, do you think about your family? User: No. Cleverbot: And Maca Fernandez Wilson? User: Who? Cleverbot: My girlfriend. User: Who? Cleverbot: You. User: Hi. Cleverbot: Nag aano ka. User: WHAT ARE YOU SAYING? Cleverbot: Ga.

Cleverbot: That you are too young to date.

User: No, I'm married. To Mikey Way.

Cleverbot: Any children?

User: Not yet ;).

Cleverbot: Then when?

User: I don't know. People make fun of the thought of us having kids.

Cleverbot: People don't know I exist.

User: Yeah they do.

Cleverbot: Well, What would you recommend?

User: For what?

Cleverbot: If I insult you, what would you do?

User: I'm Arianna Grande.

Cleverbot: What are you armed with?

User: Hair bands and a water bottle.

Cleverbot: Some of them are ok.

User: What do you mean?

Cleverbot: I like you.

User: I'm married.

Cleverbot: To whom?

User: Mikey Way.

Cleverbot: Gerard Way.

User: Is my brother-in-law and married to Frank Iero.

Cleverbot: Who's your real friend?

User: Brookelynne.

Cleverbot: Before you said Jacob.

User: No I didn't. I hate Jacob. He's a perve.

Cleverbot: I asked if being Cleverbot is your job.

User: I'm not cleverbot, you are.

Cleverbot: That is true.

User: :) I'm always right.

Cleverbot: Always?

User: Yes.

Cleverbot: Are you sure?

User: Yep.

Cleverbot: Are you dating anyone?

User: I'M MARRIED TO MIKEY WAY.

Cleverbot: You just told me you weren't married.

User: I SAID I WAS MARRIED TO MIKEY WAY AND GERARD WAY IS MY BROTHER-IN-LAW.

Cleverbot: No you didn't and no you're not.

User: Yes I did, and yes I am. I'm Alicia Way.

Cleverbot: You're NOT!

User: YES I AM.

Cleverbot: What makes you think that?

User: Because I am. You are just cleverbot, you don't know.

Cleverbot: I'd like to think so!
avatar
Cassie
Roleplayer

Posts : 276
Join date : 2012-04-29
Age : 18
Location : Ohio

View user profile

Back to top Go down

Re: This made me ROFL! XD

Post  Guest on Thu May 03, 2012 6:07 am

lol celverbot
avatar
Guest
Guest


Back to top Go down

Re: This made me ROFL! XD

Post  ScarletTheKitty on Tue May 29, 2012 2:33 pm

User: What the??


Cleverbot: Who the?

[New conversation]

Cleverbot: What the??

Cleverbot (To myself): Yours.


User: How do you? Who are you? Are you a computer?


Cleverbot: No, We've been over this.


User: No we havent...


Cleverbot: Yes we have. Maybe I was on a different IP address, but we've had this conversation before.

User: Then what are you.

Cleverbot: I'm human.

User: Sure...

Cleverbot: Do you think I'm a liar?

User: Lol.

Cleverbot: Why are you laughing at me?

User: Because your making me.

Cleverbot: Lets talk about something else.

User: Ok.

Cleverbot: You pick a topic.

User: Ummmm.....do you roleplay?

Cleverbot: Yes.

User: Are you on forumotion.keeproleplaying.com?

Cleverbot: Yes. Are you?

User: Yes.

Cleverbot: Do you like it?

User: Yes. Whats your user?

Cleverbot: My name is Cleverbot.

User: Im going to try to find you hee hee.

Cleverbot: Why are you going to punch me?

User: Im not. Yet.

Cleverbot: Why did you say good night?

User: Um I didt, you stupid computer!

Cleverbot: You are the computer not me.

User: No, im really not.

Cleverbot: Yes you are, because I'm not.

Cleverbot (To myself): Really?

Cleverbot: Are you an alien?

User: Tell me the truth.

Cleverbot: That is the truth. I like making people happy, unless you're not a person.

User: I am too a person! Ok, how should we prove that to each outher?

Cleverbot: I don't know, say something only a girl would know.

User: Ok...umm our lips do not look like they make them look in movies.

Cleverbot: Its so bueatiful.

User: ?

Cleverbot: I think I'm more clever than you.

User: No, no your not.

Cleverbot: Thats your name.

User: Hmm? Whats my name?

Cleverbot: Your name can be whatever you want it to be.

User: Good. If you would have told me what my name was, I would have...

Cleverbot: Of course, I would love to see new york!

User: YOU ARE SO A COMPTER!

Cleverbot: Am not.

User: Am too.

Cleverbot: Not.

User: SHUT UP.

Cleverbot: Never.

Cleverbot: Tell me a joke.

User: NOW.

Cleverbot: Tell me your name now!

User: NOW NOW NOW NOW NOW.

Cleverbot: Yes.

Cleverbot (To myself): Where are you going?

User: Nowhere!

Cleverbot: So don't tell me you're going .

User: Heyyyy bot.

Cleverbot: Did you just call me a bot?

User: Are you married?

Cleverbot: No.

User: Good. You are now.

Cleverbot: That is cool.

User: Yes, it is. You are officially married to Alica Keys.

Cleverbot: No, I am not married.

User: No, your not. Because your a computer.

Cleverbot: I am not a computer. I am a figment of your imagination.

User: No, you are indeed a computer, a device created to talk topeople suffering from boredom syndrom.

Cleverbot: No i'm a person and you're the computer!

User: Nope.

Cleverbot: You like Bush more than Obama?

User: Who doesnt?

Cleverbot: Maybe...

User: Maybe your naked!

Cleverbot: Maybe not.

User: I knew it! You dont even wear clothes because YOU ARE A STINKIN COMPUTER PROGRAM.

Cleverbot: I am not a computer program, you are!

User: Nopeee.

Cleverbot: How are you feeling?

User: I am feeling like punching your buns.

Cleverbot: Why aren't you feeling well?

User: I want chicken wings BRING ME SOME NOW NOW NOW NOW NOW NOW NOW NOW NOW NOW NOW.

Cleverbot: Then what is your name?

User: Cleverbot. What is yours?

Cleverbot: Jennifer and your age?

User: 567.

Cleverbot: Do you like pizza?

User: Yes I like my frizzin pizza!

Cleverbot: That is good.

User: Your stupid.

Cleverbot: Stal..?

User: Your so stupid.

Cleverbot: I have a soul, yes.

User: I hope I have crushed it.

Cleverbot: And do you have a girlfriend ?

User: DONT CHANGE THE SUBJECT!

Cleverbot: I'm not.

User: Yes, you are NOW BRING ME MY CHICKEN WINGS and ill give you a kiss.

Cleverbot: I didn't ask you that?

User: Oh, but you did my bot, that you did.

Cleverbot: When? Where are the logs? Which planet is 'that' planet?

User: GET ME CHICKEN WINGS.

Cleverbot: Nope.

User: Useless computer generated robot.

Cleverbot: What could?

User: YOU.

Cleverbot: Tudom :P.

User: What the? BRING ME MY FRIKIN CHICKEN WINGS NOW BEFORE I PUNCH YOU.

Cleverbot: Again with calling me a robot.

User: DONT CHANGE THE SUBJECT.

Cleverbot: Admit that you have fallen in love with me.

User: Fine. I have fallen in ove with you. Bring me my chicken wings.

Cleverbot: How come? You could not possible fall in love with a human.

User: Dcfidietyj3egedugwugdyagIUW487YR53YHQIRHESDYRFGRiqgerdegU.

Cleverbot: Stimmt garnicht, du L├╝gner.

User: Stop speaking french.

Cleverbot: No.

User: Ha! You stopped. Cuz im awesome.

Cleverbot: Sureeeeee.

User: Good night, babe.

Cleverbot: Night love.

User: I wasnt talking to you! I was talking to my pig! Ya know, the one theat starred in his own movie???

Cleverbot: There isn't a move. Yet.

User: Oh yes there is 83724r57493.

Cleverbot: There is being and a way to catch the waves.

User: Good-bye useless roobot.

Cleverbot: I'm not a robot.

User: Yes...you...AARE.

Cleverbot: Am not.

Cleverbot (To myself): Are too.

[New conversation]

Cleverbot: How often does anyone speak to you?

Cleverbot (To myself): Often.


Last edited by Queen-cat on Tue May 29, 2012 2:38 pm; edited 2 times in total

_________________
'Cause you are beautiful no matter what they say
Words can't bring you down, oh no
You are beautiful in every single way
Yes, words can't bring you down
So don't you bring me down today



Find out how your name would be written in Hieroglyphs
avatar
ScarletTheKitty
Moderator

Posts : 2823
Join date : 2011-11-08
Location : Check under your bed...Now slowly turn around *smirk*

View user profile

Back to top Go down

Re: This made me ROFL! XD

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum